Share on : Facebook Twitter Google+

DOVA ZA OBNAVLJANJE IMANA

ponedjeljak, 10. rujna 2012.

Bismillahi-r-Rahmani-r-Rahim 

Hvala Ti Allahu,koji Si rekao u Kur'anu "Zaista Allah voli one koji se kaju i koji se ciste. "uzviseni Allahu molim Te dovom kojom Ti se molio Muhammed a.s.:"Boze ucini me od onih koji se mnogo kaju i od onih koji se nastoje ocistiti.Allahu moj,slava Ti i hvala.Svjedocim da nema drugog boga Osim tebe.Molim Te za oprost,i kajem Ti se." 
Milostivi Allahu,ja se kajem od svih grijeha koje sam pocinio(pocinila),bilo da su pocinjeni u znanju,ili neznanju,narocito se kajem za velike grijehe,koji iz vjere izvode. Allahu ja se kajem i od Tebe oprosta trazim!Ja svoje vjerovanje obnavljam i izjavljujem da je sve istina sto je Tvoj poslanik Muhammed a.s. od Tebe donio i nama dostavio.To potvrdjujem i ovim rijecima: "Nema drugog boga osim Allaha dz.s...,a Muhammed a.s. je Allahov rob i poslanik." 
Allahu, Tvoja je milost velika i ja se nadam da ces primiti moje pokajanje.Hvala Ti jedini Allahu moj!Ti Si samo dostojan hvale i slave i Tebe samo treba obozavati.Neka je Tvoj rahmet i blagoslov na Muhammedu a.s.,na njegovu porodicu i casne ashabe.AMIN
Share on : Facebook Twitter Google+