Share on : Facebook Twitter Google+

DOVA ZA SRECAN I HAIRLI PUT

ponedjeljak, 10. rujna 2012.

Bismillahi-r-Rahmani-r-Rahim 

Svemoguci Allahu, neka Ti je velika hvala koji Si u casnom Kur'anu rekao: "I daje vam se da se koristite onim sto je na nebesima i onim sto je na zemlji,sve je od Njega.To su zaista pouke za ljude koji razmisljaju.." 
Dragi Allahu, molim Ti se pred ovo moje putovanje dovom kojom Ti se molio i Muhammed a.s.:Allahu moj, na ovom nasem putovanju od Tebe molimo dobrocinstvo i bogobojaznost i trazimo da radimo samo ono scim Si Ti zadovoljan. Allahu moj,olaksaj nam ovaj nas put i daj da ga lahko prevarimo.Ti Si Allahu moj,saputnik na putovanju i zastitnik u porodici.Utjecem Ti Se Allahu mojod teskoca i zamora na putu i od potistenosti pri povratku,od losek prezira medju ukucanima i u imovini." 

Allahu, u ime Tebe na put krecem radi trazenja znanja,nafake i drugih korisnih potreba.Allahu dragi, budi mi milostiv i pomozi mi na mom putu i daj da me sreca prati i da vidim koristi od ovog mog putovanja. 
Allahu, budi mi na pomoci i primi mi ovu dovu!Ti Si jedini Allah, kome se treba obracati dovom i od koga treba pomoc traziti.Hvala Ti Allahu, Gospodaru svih svjetova!  
Share on : Facebook Twitter Google+